Arbeidsmarktbranding


Categorie:
Laatste update: 16/04/2024

De vraag naar personeel neemt toe, dat zal misschien ook in jouw onderneming het geval zijn.  We zien ook een lichte stijging van het aantal recreatiebedrijven. Dit betekent ook meer werkgevers die vissen in dezelfde vijver. Een vijver die snel veranderd, dunner, groter, breder. Juist in deze tijd is het nodig om snel mee te denken en hierna te kunnen handelen.  Want wie ben jij als werkgever? En waarom kiest een potentiële werknemer voor jou als bedrijf? Dit is waar arbeidsmarktbranding over gaat, welk verhaal vertel jij als ondernemer. 

HISWA-RECRON helpt jou om dit verhaal goed naar buiten te brengen. Met projecten, producten en diensten waar je op kunt aanhaken als ondernemer. We helpen je om je hengel bij te stellen zodat je weet welke vissen je nodig hebt en waar je die kunt vinden. 

En nee, ook wij hebben geen blik personeel dat we open kunnen trekken. We gaan ons wel inzetten om de watersport- en recreatiesector zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor potentiële werknemers. Zodat zichtbaar wordt hoe afwisselend en gastvrij deze branche is.  

Heb jij tips of ideeën die je wilt delen met je mede-ondernemers?
Stuur ze naar Lucie Schuijt, l.schuijt@hiswarecron.nl.

Interne links

Tags: arbeidsmarktbranding arbeid Arbeidsmarkt