Standpunten kwali...

Standpunten kwaliteit

Ondernemers die zijn aangesloten bij HISWA-RECRON zijn kwaliteitsbedrijven. Ze hanteren door de SER goedgekeurde algemene leveringsvoorwaarden met een geschillenregeling en een nakomingsgarantie. Daarmee zijn onze leden een HISWA en/of RECRON Erkend Bedrijf. Veel bedrijfsgroepen gaan nog verder met certificatie zoals buitensportbedrijven, zeilscholen, jachtmakelaars, jachtexperts en servicebedrijven.

Soms moeten recreanten als gevolg van een herstructurering hun stacaravan of chalet verplaatsen naar een andere camping. Regelmatig duikt in de media het negatieve beeld op dat recreanten in dat geval rechteloos of vogelvrij zijn. Als het gaat om RECRON Erkende Bedrijven is dat echter niet het geval.

De macht van grote, internationale platforms zo groot geworden dat zij de deelnametarieven flink lieten stijgen. Om hier een tegenwicht tegen te bieden ontwikkelde HISWA-RECRON zelf twee consumentenplatforms. HISWA.nl voor de watersport en RECRON.nl voor de leisure en recreatie.

Benieuwd naar onze overige standpunten?