Vermindering afhankelijkheid grote boekingsplatforms

De afgelopen jaren is de macht van grote, internationale platforms zo groot geworden dat zij de deelnametarieven flink lieten stijgen. Om hier een tegenwicht tegen te bieden ontwikkelde HISWA-RECRON zelf twee consumentenplatforms. HISWA.nl voor de watersport en RECRON.nl voor de leisure en recreatie.

Ons standpunt

Wij zijn een snel groeiende brancheorganisatie met voldoende ledenvolume om in de online markt een goede positie in te nemen. Zo gaan we de concurrentie aan met grote boekingsplatforms.

Dat doen we door middel van een meerjarige strategie waarbij we leden de mogelijkheid geven om al hun producten op deze platforms aan te bieden. We willen dat klanten bij leden van HISWA-RECRON zorgeloos kunnen varen en recreëren. Onze leden maken gebruik van goede leveringsvoorwaarden inclusief een nakomingsgarantie.

HISWA.nl heeft inmiddels een stevige positie in Google op belangrijke watersporttermen. Zoals het kopen of huren van een boot, het boeken van een zeilles of het zoeken van een watersportbedrijf in de buurt. Op de site staan ook vacatures in de watersport en jachtbouw.

Begin 2022 is RECRON.nl gelanceerd. Hierop staan alle aangesloten campings, vakantiehuizen, vakantieparken, groepsaccommodaties, dagattracties en buitensportbedrijven, maar ook vacatures in de leisure en recreatie.

Wat willen we bereiken

We willen dat de positie van leden van HISWA-RECRON in de online markt steeds sterker wordt door kwalitatieve leads en boekingen. Hierdoor neemt de afhankelijkheid van grote boekingsplatforms af.

Benieuwd naar onze overige standpunten omtrent kwaliteit?